1-2 დღე
რეფლექსია
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში,გავეცანი პროექტების შეფასების გეგმას,შეფასების რუბრიკებს,ვიმუშავე,როგორ უნდა მოვახერხო პროექტების განხორციელების შემთხვევაში 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები,მაღალი სააზროვნო უნარები განუვითარო მოსწავლეებს,ასევე ვიმუშავეთ პუბლიკაციების შექმნაზე,ვისწავლე,თუ როგორ შეიძლება დავაინტერესო დაინტერესებული პირი ამ პუბლიკაციით.გავიაზრე,რომ პროექტი უნდა იყოს პრობლემის გამოკვეთასა და მისი გადაჭრის გზების მოძიიებაზე,ასევე დავინახე ის არსებითი განსხვავება,რაც შეიძლება იყოს პროექტსა და გაკვეთილის გეგმას შორის.1-ლი მოდული იყოს საკმაოდ მოცულობითი ინფორმაციის მიღების კუთხით,გავიაზრე,რომ პროექტებით სწავლება ძალიან მნიშვნელოვანი და აქტუალურია და მოსწავლეებისთვის საინტერესო.
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში,გავეცანი პროექტების შეფასების გეგმას,შეფასების რუბრიკებს,ვიმუშავე,როგორ უნდა მოვახერხო პროექტების განხორციელების შემთხვევაში 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები,მაღალი სააზროვნო უნარები განუვითარო მოსწავლეებს,ასევე ვიმუშავეთ პუბლიკაციების შექმნაზე,ვისწავლე,თუ როგორ შეიძლება დავაინტერესო დაინტერესებული პირი ამ პუბლიკაციით.გავიაზრე,რომ პროექტი უნდა იყოს პრობლემის გამოკვეთასა და მისი გადაჭრის გზების მოძიიებაზე,ასევე დავინახე ის არსებითი განსხვავება,რაც შეიძლება იყოს პროექტსა და გაკვეთილის გეგმას შორის.1-ლი მოდული იყოს საკმაოდ მოცულობითი ინფორმაციის მიღების კუთხით,გავიაზრე,რომ პროექტებით სწავლება ძალიან მნიშვნელოვანი და აქტუალურია და მოსწავლეებისთვის საინტერესო.
Комментарии
Отправить комментарий